Tillbaka.

Oj, det var ett bra tag sedan jag var här sist, men har tydligen trogna
besökare för det, synd bara att ni är så anonyma :)
Jag har inte haft så mycket tid att spendera framför datorn för jag har varit
ute och levt livet. Har haft en såå otroligt oförglömlig sommar och det
har jag verkligen varit i behov av. Sommaren brukar ju annars vara ganska
överskattat precis som julen.

Ja, men vad har du hänt? Det mesta har lagrats i bilddagboken så för att
göra det enkelt gå in där:
http://typisktmig.bilddagboken.se/. Annars kommer
en sammanfattning här:

6/6 -         Skippade vi nationaldagsfirandet och flydde över till Danmark och
                 besökte vi Helsinör tillsammans med John och Josse. En riktigt trevlig 
                 dagsutflykt.
7/6 -         Äventyrsgolf på Dragsö.
8/6-          Första riktiga sol- och badningen.
19-22/6 - Midsommar på Öland.
4/7 -         Diggilo i Brunsparken på en filt.
5-7/7 -     Fest i Eringsboda då jag drack den godaste sex on the beach, vilket
                 kommer göra det värt att åka till Tyskland.
8/7 -         Allsång i Hoglandspark med vänner.
11-13/7 - Tossia för hela slanten och jag fick finbesök av Hanna.

14/7 -       Middag med John, Josse, Henke och Emmy i Växjö då vi åt 
                 mongoliskbuffé.
16/7 -       Segeltävling i Trolleboda.
16-18/7 - Östersjö med Uggla.
19-20/7 - Sannas 20års fest i Nybro.
24-28/7 - Mini-semester på Öland med husvagnen.
1-3/8 -      Sailet med nya och gamla vänner.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback