Filmpremiärer.

Jag läste om två filmpremiärer jag inte vill missa i sommar.
Jag brukar inte gå på bio så ofta, men nu jäklar. Två filmer
dessutom :)

                 

Själklart Sex and the city är ju ett måste för ett fan som jag.
Kommer Carrie få sin MR Big och hur kommer det att gå för de
andra tjejerna? Jag bara längtar.
Och sen så klart Arn. Vem bill missa den spännande fortsättningen?
Inte jag iaf. Underbar film och dessutom svensk. Det är inte
ofta vi lyckas men nu får de tummen upp.

   

Kommentarer
Postat av: sanna

Sex and the city är ju bara ett måste att se! Synd premiären är på midsommardagen...

Postat av: Anonym

Oh en fortsättning på Arn! Wie! Och sex and the city är givet, livets höjdpunk... en av dom =)

2008-06-05 @ 23:20:02
URL: http://ompaompa.bilddagboken.se
Postat av: Frida

fan nu gav jag min bilddagboksadress.. skulle ju ge dig bloggadressen. haha.

2008-06-05 @ 23:21:58
URL: http://ffrriiddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback