En spärr.


image3













Nu håller jag på att bli tokig. Väntar viktiga samtal på mobilen så jag svarar varje gång
någon ringer, vilket nummer det än är, men ack, det är ju bara dessa jävla
telefonförsäljare/intervjuarna. Ursäkta språket, jag vet att de bara sköter sitt jobb,
men jag tycker faktiskt att man ska kunna få samma val som med den fasta telefonen
att man ska kunna spärra dessa från att kontakta en. När man av loppet inom
5 min blir ringd av olika intervjubolag som vill ställa samma frågor tycker jag nästan
att det har gått för långt. Jag är ett väldigt lätt offer eftersom jag inte kan vara otrevlig,
övertalas lätt och känner empati för de som ringer kan de lätt få fram vad de vill.
Lät syster säga ifrån idag, hon gjorde det så bra :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback