Ojsan..

Två veckor sedan jag uppdaterade. Har haft en del andra saker för mig.
Har inte tid för datorn längre. Och speciellt inte med våra små kattungar
i lägeheten.
Nu har vi iaf kommit fram till namn till de små liven och jag tror att vi har
bestämt oss denna gången.

Pyret                                        Peach
     

Varför vi kom fram till de namnen var för att Pyret är en liten klumpig och
busig liten kattunge. Hon kallades av sin förra ägare för Zelma, men vi tycker
inte det riktigt passar in. Och Peach förstår ni ju på färgen, plus att hon är en
smidig och snällig liten dam som kallades Princess förut.
Men tillsammans bjuder de på mycket lek och skratt. De har även tagit över
min sida av sängen och spenderar sina nätter där, men tur för oss att vi har
sådan stor säng. (Så vi låter dem faktiskt hållas.)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback