Scrapbooking

Ja, hur har det gått? Jag har fått en massor gjort. Kanske tur det för vi har fått en
massa besök som var nyfikna på att titta i albumet. Och mer kommer det väl att
bli. Bara att korten börjar sina så det är dags för att framkalla en ny laddning med
bilder.

Här kommer de senaste tillskotten i albumet:
 
               

             

                                                  
           
Dock hade vi behövt lite bilder från andra eftersom jag
varit lite dålig på det där med att fotografera på sistone.
Så är det någon som har lite bilder så skicka gärna dem
 till mig.
  




    

Kommentarer
Postat av: Sanna

O så tjusigt =)

Postat av: Sanna

Ja saknar dej med, men nu är jag snart tillbaka =)

2008-09-04 @ 16:58:37
URL: http://sssannasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback