Finurlig.

Ja, nu är det äntligen helg för mig. Skönt de.. kommer att bli en 6dagars jobbvecka
nästa vecka men det gör ingenting för vecka åtta är jag ledig och ska åka till Charlottenberg.
Åhh.. ska bli så kul :)
Jag är nämligen lite finurlig nu.. haha.. presenter och sådant är ju alltid så svårt, men nu
har fan poletten trillat ner och detta kommer bli kanon. (Framförallt billigt, om det vill sig.)
Jag älskar ju fotografering och ska nu göra ett jätteprojekt. Alla hjärtans dag hägrar med
en present till älsklingen och såklart vill jag ju ge något fint till familjen i Charlottenberg,
och vad passar inte bättre då med en fotobok. Genialiskt Emelie. 
David har redan fått en i julklapp och den var väldigt uppskattad så varför inte få en till?
Och hade det inte varit kul att ge familjen en fotobok efter vårat besök? Massa fotande
blir det, men va fan det kommer ju bli bra. Synd bara att kameran inte håller måttet så
bra, men i dagsljus kan även jag få till något vackert. :D

Önska mig lycka till! 

    

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha ja du är inte den enda som sagt de =)

Postat av: Sanna

Oooooo då få vi höras av!!!! Ringer i morgon.

2009-03-03 @ 20:58:25
URL: http://sssannasss.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja dom små liven. Ja absolut, kan ju höras av i veckan!

2009-03-29 @ 15:10:34
URL: http://sssannasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback