Sola och bada.



Jajamensan. Då var det dags för årets första dopp i det blå och guu så underbart
det var. Vi trodde det skulle vara mycket kallare än vad det var, men det var en
riktig fröjd att plaska runt där i vattnet.
Sen lyckas man ju alltid bränna sig i början så jag är en röd/lila kräfta nu och
det svider över hela kroppen men efter en underbar dag var det värt de och
jag ligger verkligen efter med brännan så nu får det bli att steka :)
Iallafall så visste David om en avskild strand dit inte så många söker sig
vilket är otroligt tacksamt så det kändes nästan som vi var ute på en ö
eller något för mindre än fem personer fanns inom en radie på 200m.
Men det komiska med det hela är att det finns en "känd" badstrand ca
500 meter bort där det var smockat med folk och alla låg och trängdes,
Haha.. denna guldruvan får vi hålla hemlig :D

  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej gumman. Ngt fel på min tele så kunde inte svara på ditt mess, va i karlskrona när jag ringde, trodde nästan att du jobbade. Hoppas allt är bra. =) Puss

Postat av: Sanna

Ne andreas tog ju studenten i onsdags så stannade till torsdag, ne helgen blir de ingent =(, ska på 25 års fest ikväll. Men på lövet (e nog på torsdag?) ska vi ner. jobbar du då?

2008-06-14 @ 12:01:39
URL: http://sssannasss.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du länkade till någon annans blogg när du skrev till mig haha. Oki va trevligt, nej vi ska ner till Karlskrona o va där till fredag. sen jobbar jag kväll midsommarafton, o resten av helgen =(...

2008-06-15 @ 17:12:01
URL: http://sssannasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback