Ett bröllop.

Jag vill passa på att gratulera min kusin Matilda till bröllopet med David.
(Hihi lite komik i det hela, orkar inte dra hela historien men hon och jag
är nästan jämngamla på datumet och så och min karl heter ju också David, 
dock har jag inga planer på att gifta mig än på ett tag iaf. )
Men de bor och lever i Canada, vilket gjorde bröllopet till ett fantastiskt
ute-bröllop med underbara bilder, tyvärr hade jag inte möjligheten att besöka
bröllopet, men jag önskar att jag hade kunnat.

Jag önskar er all lycka!



  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha uch ja de e ingen höjdare, först två dagarna ska man äta ett kilo bananer, sen mat fram till nästa måndag, då ska man äta 1 1/2 burk ananas. Men jag ska fixa detta, känns som en rinktigt rolig utmaning =). Hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback