Julmys.

Jag tillhör den lilla skaran människor som inte direkt gillar julen och allt
som hör där till mer än lite extra lampor, ljus och julbakning. Tycker det
är så deprimerande  när det är så mörkt, gillar ljus och värme så jag går
runt här hemma och tänder överallt. Dock är det lite svårt när vi har en
katt som är väldigt nyfiken och ska fram och nosa på lågan.. Farligt!
Julen är inte heller en favorit direkt, har blivit så uttjatat, ni med skilda
föräldrar borde veta, men idag iaf har jag på min lediga dag gjort mig
besväret att baka lussekatter som för den delen blev supergoda. Kom hit
på en kopp kaffe vettja så ska ni få smaka :)
  


Kommentarer
Postat av: Sanna

Mys med julbak =) Är ni hemma i helgen kanske vi bjuder in oss på en fika?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback