Moster igen!

Wiiiih.. Jag har blivit moster igen och så klart måste jag dela med mig av
den lilla söötnosen.
Jag och älsklingen har börjat planera inför en roadtrip till Charlottenberg
för att hälsa på och vi var så välkommna så. Älskligen ska få visa upp
sina matlagningskunskaper och lära sig att byta blöja :) Roligare kan det
ju inte bli. Verkar som att ledighet kan ordnas från jobbet och
bensinpengar och sådär ska nog inte vara några problem, vi får helt
enkelt ta oss råd. Var ju snart ett och ett halvt år sedan sist så nu är det
banne mig på tiden.

  

Kommentarer
Postat av: Cina

Hello!



Bara sådär så råkade jag hitta din blogg,hihi.

Hoppas allt e bra med dig, god fortsättning på 2009!!



Kramar

Cina

2009-01-05 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback