Nya butiken.

Som ni säkert alla vet nu så öppnade cheferna den nya butiken i fredags. Vi var där till
kl tolv i torsdags för att få allt i ordning inför öppning, så jag fick mig en tolvtimmars
arbetsdag men det är ju inte varje dag man får vara med och öppna en ny butik. Jag var
där först i går på inlärning hela dagen eftersom jag ska få jobba själv där i helgen, men det
verkar inte vara för avancerat det där :) Bara en massa kunder kommer så jag kan göra
succé .
Ja, men för er som inte vet så har ägarna till b.young i Lyckeby öppnat en ny affär på
ovanvåningen i Kronanhuset, dock bara en liten butik som säljer märken som främst Ichi,
Gestuz och Decoy än så länge. Och tanken är att jag ska få jobba i båda butikerna.
Jag hittade lite bilder
här som finns i butiken nu. Titta och njut.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback