Vänskap.

En vän är en person som man tycker om och har gemenskap med .

En klok person berättade för mig att det är oftast de
personerna som står en närmst som skadar en mest.
Man är väl mer mottaglig för pilar från denna personen
och för att man inte har satt upp ett skydd för att stöta
bort pilar som man inte ska behöver ta emot.

En ransakning hos mig själv har lett till att jag inte längre
kan lita på någon annan än mig själv för när var någon
verkligen ärlig senast? Vissa personer verkar inte göra
annat än skjuta i väg pilar i hopp om att det ska träffa mig på de ställena
som jag är mest känslig. Men än har det inte lyckats, för jag är mycket bättre.

Sårad  .  Besviken  .  Ledsen

Känslig? Kanske.
Men delade du mina upplevelser och mina känsor kanske du skulle förstå
och respektera.

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback