Second Hand.

I lördags var det dags för lite secondhandshopping. Tanken var att hitta
lite billiga och unika saker till vår blivande lägenhet. Tråkigt nog var det
ganska utplocka i vissa affärer och i andra var det sånna mardrömmspriser
att det var skrattretande. Hittade en del fint men snålheten och visheten sa
ifrån. Hittade bland annat en röd kobratelefon som var tänkt som dekoration,
men givetvis var den i toppskick och skulle gå loss på 1000kr. Synd de..
Men det jag fick med mig hem var två krukor.

image9















Men när jag var hemma märkte jag att jag hade fått med mig tre krukor..
Då är det min lilla busiga mamma som har smugglat med yttligare en
kruka. Tack!

Kommentarer
Postat av: Malin

Som sagt... Man kan fynda vart som helst ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback