Uppdatering.

Ja, vad är det nu som har hänt sedan sist?

image53

* Jag och min kära sambo har flyttat in i våran lilla tvåa och börjar faktiskt få det
riktigt fint. Dock är de fortfarande den ekomomiska spärren som sätter gränserna.
Men det är ändå kul att ta lite i taget och låta hemmet växa fram.

* Jag har avslutat min utbildning till butikssäljare men är kvar på Simsalabim. Det
är där jag spenderar mina dagar och det är underbart :) Så vi får se vad det leder till.

* Har varit på två jobbintervjuer och lyckades faktiskt få ett av jobben, men tackade nej
eftersom tjänsten var så liten att jag bara skulle förlora på att binda upp mig.
Den andra intervjun ledde inte till någonting och kanske inte så konstigt efter en sådan
oseriös intervju.

* Men den största förändringen är nog jag själv. Jag har verkligen växt som människa
och har börjat se livet med andra ögon. Jag har insett att ingen ska få trampa eller
förnedra, jag finns och jag är bra.

Kommentarer
Postat av: sanna

Så roligt o läsa sånt här, super glad för din skull gumman! =)

Postat av: Anonym

De e rätta takter Emelie! =)

2008-05-29 @ 19:54:32
URL: http://ffrriiddaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback