Varning!

image50

Som de flesta Karlskronabor vet skulle man under dagen inte dricka kranvattnet
eftersom det kommit förorenat vatten i kranvattnet, men det var inte förren efter
jag släckt törsten med ett stort glas vatten som jag fick höra varningen.
(Dock har jag inte insjukat än så det är nog ingen fara)
Men iaf så får man höra att det är avloppsvatten som har runnit ut kunde vi inte ens
koka vattnet. Det var verkligen gultonat så uscha vad jag varit inbillningsillamående
bara för att jag trodde jag visste vad det var. Men sen tar nog priset att någon på stan
hade hört att det varit någon som dött efter att de hade druckit av vattnet. Haha.. roligt
dehär med skvaller som i slutändan blir något helt tokit :)

Men hoppas ni andra också mår bra. Och
här kan ni läsa hela historien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback