Tiden rinner iväg.

Ja, då har en hel månad gått och kommer att bli nästan en månad till, men jag tror
att det är värt de :) Ni kommer att få reda på mer framöver. Just nu är det lite hemligt
och jag har väl redan berättat för många redan. Men iaf ni som trodde att ni hade
sluppit mig kommer bara att få se mer :D Jag är lite nervös men det kommer nog
bara att gå bra.
Allt är så stessigt bara. Rädd att jag inte riktigt hinner med, men fan vad kul det är
att ha något att göra. För er som inte redan vet så hänger jag här nuförtiden

                  

och det är där jag spenderar mesta delen av tiden. Finns inte så mycket tid över som
jag hade viljat och det är mycket som kommer på andra plats och de personer som
drabbas hoppas jag kan glädja mig och stötta mig för det kommer komma lugnare
perioder. Ledig idag tex. men hur ledig är man egentligen? Städa, gå på stan, vara
hundvakt m.m. Ingen ro här inte.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback