Sex and the city.

Hm.. här sitter man ensam, bortglömd och åtsidosatt en lördagskväll och
jag har spenderat de senaste timmarna åt att kolla på Sex and the City-filmen.
Hur patetiskt är inte det? Glädjer kanske vissa av er. Men jag får helt enkelt
bjuda på den.
Filmen var iaf underbar, kanske inte riktigt lika bra som jag hade hoppats,
men den kommer jag att se om igen, några gånger :) För den bjöd ju på
ett riktigt underbart tjejslut. "Det är bara i sagornas värld det magiska kan
inträffa, sådant händer aldrig i verkligheten."

 Med de orden kommer jag att avsluta kvällen innan jag kryper ner hos
min sambo och katterma... Nu ska jag berätta.

    

Kommentarer
Postat av: frida

tack emelie det va snällt!! ja det är inge vidare sånt här. man vet att det blir bättre men man undrar hela tiden när. man tänker för mycket. tack att du gillar det, det är kul att höra lite va andra tycker när man inte låtit någon läsa mycket, hehe. jo jag ha en tendens att greppa pennan när det känns lite sämre. hoppas helgen vatt kanon! kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback