Sjukling.

Uscha.. sitter hemma och är rätt dålig faktiskt. Min förkylning har bara blivit värre och
värre, så dagen har spenderats nerkrupen i soffan tillsammans med katterna.
Älskligen hade bättre tur som började med en förkylning med snuva som nu har gått
över och han skojar om att jag har fått hans sjuka också och visst för dig kan jag ta de.
Men fy vad tråkigt man har när man inte kan/orkar göra någonting. Önskar någon hade
kommit hem till mig med lite tidningar och choklad, ni vet som när man var mindre och
hemma från skolan brukade man ju få något som tröst för att man var sjuk.
Men tur är väl att man har Peach som kommer med halstabletter när jag hostar.



Annras har jag fått spendera dagen med tv:n, katterna och Stieg Larssons Flickan som
lekte med elden. Har slagit nytt rekord :) Den tjockaste boken jag läst och nog den boken
jag läst ut snabbast också. Har nog fastnat lite för detta med bokläsning.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback