Våra bästa år.

Varför blir det alltid så att när man är hemma så kollar man på våra bästa
år, trotts att det är en otroligt dålig serie egentligen, men efter år av tittande
har man blivit som en i Salem så man kollar så fort man har möjlighet. Men
jag brukar ha en benägenhet att tappa tålamodet när serien är så seg då
brukar jag läsa på den amerikanska VBÅ sidan och snoka reda på vad som
kommer att hända här i Sverige om något år eller så :) Egentligen inget som
uppskattas av mina bekanta som också kollar på serien men de är lika nyfikna
som jag så jag brukar få berätta. Men nu har jag legat på latsidan och bara läst
om handlingarna fram tills nu ungefär så jag ligger på samma nivå, men jag ska
nog ta mig en titt tror jag allt :)

Men ikväll ska jag iaf få lämna lägenheten och kolla på bio. Vi fick biobiljetter av
min moster i inflyttningspresent så nu ska vi utnyttja dem. Självklart blir det Arn
del 2, eftersom jag missade sex and the city så får det bli den och det verkar som
om den ska vara likvärdig med ettan och då är den ju klart värd att se. Kan ju lämna
en liten kommenar sedan.

 

Kommentarer
Postat av: frida

tack vännen. jobbigt är det! suck. jaså vill du? gå in på poeter.se och sök på dendet så ligger lite av att där.. lägger aldrig ut den adressen för jag e lite mesig med att folk ska se o så, hehe. säg gärna va du tycker! kramar och ha en bra helg!

Postat av: Sanna

Du berättar inte om våra bästa år! haha.

2008-09-05 @ 23:07:20
URL: http://sssannasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback