En fredag i mitt liv.

Dagen började med att jag blir väckt av en telefonförsäljare alldeles förtidigt
och i ren protest tryckte jag av och sov bort nästan hela förmiddagen. Men
ibalnd får man fakitskt det :) Efter lite städning kom Sara på besök, det är ju
alltid lika uppskattat att få umgås med den lilla underbaringen, har blivit för
lite av de goda men det ska det banne mig bli ändring på. Hon fick prova på
mitt Wii för första gången och det var ju väldigt underhållande vill jag lova.
Saknar dock lite fler spel, men det ligger på den framtida inköpslistan vill jag
lova. Alla som vill är välkommna att försöka ge mig en omgång för jag är
nämligen oslagbar :D Haha..
Sen efter det kom älskligen hem och vi beställde hem lite gott att äta för att
sedan bege oss till biografen för att se Wallander - Hämden. Väldigt bra film
måste jag säga. Värd att se trotts att några av huvudpersonerna saknas,
men de har gjort det bra tycker jag allt.

Och nu är vi hemma för att mysa i soffan med våra små sötnosar, för i morgon
väntar nya äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback