Things are beautiful if you love them..

Oj, här har det varit aktivitet i bloggen trotts att jag inte varit aktiv, men jag ska inte
hålla er på sträckbänken mer utan här kommer en uppdatering.

Dagarna går mot ljusare tider och så gör det också för mig. För en gångs skull
kan jag känna av lycka. Allt börjar rulla mot något jag så länge har strävat efter
och det känns underbart. Året 2008 kommer för mig vara minnesvärt för alltid
och jag kommer att vara evigt tacksam mot det underbara människorna som
har gjort det möjligt. Förhoppningsvis vet ni vet vilka ni är och ni ska veta att ni
har höjt mig mot skyarna. Äntligen ser även jag ljuset i tunneln.
När bördorna börjat lätta och vardagsbekymmerna sakta tynar bort är det lätt
att le åt livet och livet ler tillbaka. Även om jag saknar några,tiderna vi hade och
vänskapen vi delade är jag öppen för nya äventyr. Än är inte tiden förbi.

Det nya året har börjat med mycket tid för arbete och för mig själv. Jag har nu
satt ner foten för att bryta trenden och gamla vanor. Ny kost och mycket träning
ska förhoppningsvis hjälpa till att stärka det självförtoendet jag sakta men
säkert försöker bygga upp. Stöd från de nära och bra hemmaträningsdvder har
lett till att jag gått ner en storlek i allafall och första paret jeans börjar bli förstora.
Snart ska jag nog försöka sätta fyr på joggingskorna också för denna gången
ska jag lyckas, om jag inte ska gå under. Läkaren ska nog också få sig ett besök
för att kanske kunna utesluta det ena eller det andra och denna gången ger jag
mig inte utan ett svar. Punkt slut.

Things are beautiful if you love them.. 

Kommentarer
Postat av: Cina

Du e tillbax =)

2009-01-31 @ 10:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback